Financiële Helden voor kinderopvangorganisaties

Wij zijn gespecialiseerd in de (financiële) administratie van kinderopvangorganisaties. Met onze expertise en ervaring kunnen wij u helpen overzicht te krijgen en tijd en geld te besparen. Terwijl wij als financiële helden uw administratie verzorgen, kunt u zich  focussen op het echte werk.

 Wat wij doen:

  • Administratieve organisatie

  • Inrichting goede, geautomatiseerde processen bedrijfsvoering

  • Boekhouding (indien gewenst incl. debiteurenadministratie)

  • Belastingaangiftes waaronder gegevensuitwisseling

  • Begroting aanpassing uurtarief kinderopvang

  • Salarisadministratie en HR signalen en vragen van medewerkers

  • Periodieke financiële en managementrapportages Proactief advies en vraagbaak

startup-593296_1920.jpg

€ 399,-

 Maandelijkse kosten incl. BTW en inclusief de licentiekosten voor de boekhoudsoftware voor een kinderdagverblijf tot 24 kindplaatsen.

Voor dit bedrag ontzorgen we u voor de administratie: we voeren de boekhouding, doen de belastingaangiftes (inclusief vanaf 2021 verplichte gegevensuitwisseling), stellen financiële rapportages op, adviseren over de bedrijfsvoering.

Tevens kunnen we voor u de debiteurenadministratie uit handen nemen indien gewenst.

Voor grotere kinderdagverblijven bieden we uiteraard ook graag onze dienstverlening aan. Neem in dat geval contact met ons op voor een vrijblijvende opgave van de kosten.

  Over Financiële Helden

Financiële Helden is een jonge organisatie met ruime ervaring met de administratieve en financiële kant van de kinderopvang. Mede-oprichter Marcel Bijkersma heeft ruim 12 jaar ervaring in deze mooie branche als manager financiën/controller en manager bedrijfsvoering. Hierdoor kunnen we u in de volledige breedte van de ondersteunende taken van dienst zijn: van de financiële administratie tot vragen van personeel en de correcte uitvoering van de salarisadministratie. Zie ons als de vraagbaak en ondersteunende afdeling van uw kinderdagverblijf. We maken hierbij gebruik van software die u ontzorgt. Dit is volledig in de cloud zodat u op elk gewenst moment inzicht heeft in de cijfers van uw organisatie. We zijn proactief en zullen u regelmatig van relevante rapportages voorzien.

Ook denken we actief mee over het optimaliseren van deze processen en hebben ervaring met de implementatie van nieuwe systemen of koppelingen. Hierdoor kunnen wij voor elke organisatie de juiste inrichting realiseren. We blijven op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in ons vakgebied  en passen die zoveel mogelijk direct toe. Dat kan voor een vast bedrag per maand of op basis van inzet (per uur).

Naast deze administratieve ondersteuning kunnen wij u ondersteunen bij het vaststellen van het tarief en de begroting voor het volgende jaar aan de hand van gegevens over de kostenontwikkeling. Hierdoor kunt u een gewogen keuze maken in de aanpassing van uw tarief: ten opzichte van de financiële resultaten en de ontwikkeling van het maximum uurtarief voor de kinderopvangtoeslag.

Uiteraard leveren we van de boekhouding tot de jaarrekening een volledig dienstenpakket.

Ga met ons in gesprek en kom erachter hoe we jou verder kunnen helpen